Geweldige gebruikersinterface
Klantentickets volgen, prioriteren en oplossen.
E-mail
Van nieuwe binnengekomen e-mails worden automatisch tickets aangemaakt.
Websiteformulieren
Kwalificeer de query's van uw klanten met een aanpasbaar website formulier.
Houd Twitter-hashtags in de gaten en maak tickets in het voorbijgaan, indien nodig.
Live Chat
De Live Chat invoegtoepassing op uw website gebruiken om bezoekers direct te binden.
Geoptimaliseerd voor productiviteit
SLA's, automatisering, sjablonen en vooraf gedefinieerde antwoorden. Odoo Helpdesk is geoptimaliseerd voor de productiviteit van uw team:
- Stel uw SLA- regels op en laat Odoo automatisch acties uitvoeren.
- E-mails of acties van de verschillende fasen van ticketafhandeling automatiseren.
- Definieer dynamische e-mailsjablonen om de meest voorkomende antwoorden te automatiseren.
-
Tickets naar uw manager escaleren met één muisklik.
- Experts voor een live discussie uitnodigen.
-
Gebruik vooraf gedefinieerde antwoorden in een live chat om direct te antwoorden.