Alert Helpdesk

Geweldige gebruikersinterface

Klantentickets volgen, prioriteren en oplossen.

E-mail

Van nieuwe binnengekomen e-mails worden automatisch tickets aangemaakt.

Websiteformulieren

Kwalificeer de query's van uw klanten met een aanpasbaar website formulier.

Twitter

Houd Twitter-hashtags in de gaten en maak tickets in het voorbijgaan, indien nodig.

Live Chat

De Live Chat invoegtoepassing op uw website gebruiken om bezoekers direct te binden.


Geoptimaliseerd voor productiviteit


SLA's, automatisering, sjablonen en vooraf gedefinieerde antwoorden. Odoo Helpdesk is geoptimaliseerd voor de productiviteit van uw team:

  • Stel uw SLA- regels op en laat Odoo automatisch acties uitvoeren.
  • E-mails of acties van de verschillende fasen van ticketafhandeling automatiseren.
  • Definieer dynamische e-mailsjablonen om de meest voorkomende antwoorden te automatiseren.
  • Tickets naar uw manager escaleren met één muisklik.
  • Experts voor een live discussie uitnodigen.
  • Gebruik vooraf gedefinieerde antwoorden in een live chat om direct te antwoorden.
 
 

Lever intelligentere selfservice


Ingebouwde kennisbank voor klanten. Ontwikkel uw selfservice platform door uw FAQ, trainingsvideo's  en presentaties rechtstreeks aan een ticket te linken. Gebruik het forum om een gemeenschap rond uw product te ontwikkelen.