Efficiëntinkopen en voorraad-beheermet Odoo
Met Odoo wordt inkoop eenvoudig. Automatiseer alles van offerteaanvragen tot ontvangstbewijzen en zorg dat je nooit zonder voorraad zit. Dankzij realtime inzicht en slimme aanvulopties kun je vertrouwen op een soepel en efficiënt inkoopproces.
Efficiëntinkopen en voorraad-beheermet Odoo
Met Odoo wordt inkoop eenvoudig. Automatiseer alles van offerteaanvragen tot ontvangstbewijzen en zorg dat je nooit zonder voorraad zit. Dankzij realtime inzicht en slimme aanvulopties kun je vertrouwen op een soepel en efficiënt inkoopproces.
Automatiseer uw inkoopproces
Verzend automatisch prijsopgaven naar leveranciers op basis van uw actuele voorraad. Optimaliseer de wisselwerking tussen verkoop en voorraad met inkoopregels op basis van onder meer voorraad, logistieke regels, verkooporders en verwachte productieorders. Bepaal voor elk product apart hoe de voorraad wordt aangevuld, afhankelijk van de productie en de leverings strategie.
Prijslijsten & productbeschikbaarheid van toeleveranciers
Krijg de scherpste aanbieding met aanbestedingen
Onderhandel met verschillende partijen en vind zo de allerbeste prijs. Schrijf aanbestedingen uit, integreer eenvoudig de antwoorden van leveranciers in uw proces en vergelijk alle offertes. Kies het beste aanbod en verstuur in een handomdraai uw inkooporder. Gebruik de analyse- en rapportagetools om de kwaliteit van uw leverancier na het proces in kaart te brengen.
U kunt ook 'Raamcontract' gebruiken om producten bij een leverancier te kopen tegen een overeengekomen prijs, op terugkerende basis gedurende een bepaalde tijd.
Krijg inzichtelijke statistieken voor al uw aankopen
Analyseer, maak prognoses en plan uw bestellingen efficiënt. Ontvang nauwkeurige en flexibele statistieken over uw leveranciers. Krijg inzicht in leveringsvertragingen, prijsonderhandelingen, de hoeveelheden die ingekocht zijn en meer. Integreer de gegevens van uw inkopen met uw analytische boekhouding, zodat u precies krijgt te zien waar u het beste rendement behaalt.
Beheer verschillende bedrijven
Eén tool voor meerdere bedrijven, handig en tijdsbesparend. Gebruik één enkele Odoo-omgeving om de bedrijfsvoering van meerdere bedrijven of magazijnen te synchroniseren. Maak verkooporders, deel klanten, leveranciers en producten en beheer facturen voor alle ondernemingen tegelijk. Door de facturatieflow tussen bedrijven te automatiseren, bespaart u zelfs nóg meer tijd.