Odoo 15 Release Notes

14 december 2021 in
Odoo 15 Release Notes
Administrator
Twee weken geleden kondigden we aan dat Odoo 15 algemeen beschikbaar is. Op verzoek van klanten hebben we de release notes van Odoo 15 verzameld en in het Nederlands vertaald. Hieronder vind je deze release notes, oftewel alle nieuwe toevoegingen en wijzigingen in Odoo 15. Heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op!

Boekhouding


Account

Vernieuwde weergave van het account formulier. Zie de geschiedenis van gemaakte wijzigingen in de interne berichten functie, te vinden onderaan het formulier.

 

Rapportages

Krijg de hoeveelheid in valuta en expliciete kolom labels. Exporteer bedragen en valuta in twee verschillende kolommen.

 

Invullingen

Stel een "Standaardrekening" in onder instellingen voor automatische boekingen zoals: valutakoersverschillen van betalingen, tussenrekeningen van banksynchronisaties, interne overboekingsrekeningen etc. Knop toegevoegd om een ​​boeking eenvoudig als aangevinkt in te stellen (of het nu gaat om een klantfactuur, een leveranciersrekening of een logboek boeking). De wijzigingen worden vastgelegd in de interne berichten functie, te vinden onderaan het formulier.

 

Valuta’s

Bekijk de omrekeningskoers en het omgekeerde in een vernieuwde weergave van het valutaformulier. Voorkom verwarring in valuta door de bedrijfsvaluta op het formulier te vermelden.

 

Financiële rapporten

"Controle domeinen" op financiële rapportage regels zijn toegevoegd als opsporingsfunctie voor fouten en om accounts te vinden die meerdere keren foutief geteld zijn (of zelfs ontbrekende).

 

Opvolging

Personaliseer het onderwerp voor opvolgingsmails in het opvolg mail template.

 

Fiscaal jaar

De “Lock Dates Wizard” heeft een geüpdatet design gekregen. Het is nu nog veel makkelijker om onderscheid te maken in de verschillende “Lock Date Types” met behulp van de tooltips.

 

VAT

Odoo support nu bedrijven welke buitenlandse BTW moeten vragen en btw-aangifte moeten doen in het buitenland.

 

Betalingen

Navigeer en onderscheid logboek boekingen van de gerelateerde betalings- of bankafschriftregels. Registreer betalingen in lijstweergaven om het totaal nauwkeurig te maken. Automatische afstemming voor zowel betalingen als interne overboeking. Betaling overmaken vanuit elke partnercategorie. Sluit partners uit van verouderde rapporten dankzij een checkbox op het account. Batchbetalingen zijn intuïtiever met de nieuwe optimalisatie van velden, filters en schermen. Voorkom dat de gebruiker conceptbetalingen als batch selecteert.

 

Journaal

Beheer van betalingsmethoden op bank-/kasjournaal verbeterd. Beheer verschillende handmatige methoden om de filtering van betaalkaart eigenaar mogelijk te maken. Geef optioneel openstaande rekeningen op voor elke betaalmethode.

 

Afstemming

Vernieuwde afstemmingstool. Odoo zal nu standaard facturen/rekeningen gedeeltelijk afstemmen. Optie om facturen/rekeningen volledig op elkaar af te stemmen in geval van onderbetalingen, dit dankzij het betalingstolerantie mechanisme en de mogelijkheid om de tegenrekeningen voor het verschil te specificeren.

 

Facturatie

Opgelopen boekingen, zoals facturen die moeten worden uitgegeven/ontvangen, kunnen eenvoudig worden gegenereerd op basis van inkooporders en verkooporder acties.

 

Belastingen

Draag bedragen over van de ene periode naar de andere op basis van belasting rapporten en controleer deze in de fout opsporingsmodus. Btw-groepen op factuur uitsplitsen om tussentijds het subtotaal weer te geven (in geval van korting of om bronbelasting te beheren).

 

Aankoopfactuur

De "Boekhouddatum" is het einde van de maand, welke volgt op de datum van vergrendeling of de aanmaakdatum.

Boekhouding - Lokalisaties


België

XML-export voor BTW toegevoegd. Belastingrapport regelbedragen overgedragen van de ene periode naar de volgende om te zorgen voor niet-negatieve bedragen in elk raster; Niet-aftrekbare BTW geboekt op dezelfde onkostenrekening als de hoofdkost.

 

China

Kortingsbonnen zijn toegevoegd.

 

EC verkooplijst

Het EC Sales List-rapport vervangt overtollige versies van elk land, dit betekent dat er minder menu-items zijn in omgevingen met meerdere bedrijven.

 

Italië

DDT geïmplementeerd; Italiaans belastingrapport met overdrachtsregels nu beschikbaar. Bedragen overgedragen van de ene periode naar de volgende (rasters VP8 en VP9).

 

Luxemburg

Beheer aangiften naar eCDF voor zowel jaarrekeningen als BTW.

 

Noorwegen

Balansen en P&L. EHF3-indeling wordt nu ondersteund.

 

Sepa

Sepa-versie kan nu op logboek niveau worden opgegeven. Ontvang nationale standaardreferenties voor betalingen, indien aanwezig.

 

VS

De 1099 rapportering is gemakkelijker gemaakt voor bedrijven die zakendoen in de VS.

 

Tsjechië

CoA, Fiscale Posities en belasting zijn toegevoegd.

 

Frankrijk

Importeer FEC-bestanden in Odoo. Overgedragen bedragen van de ene periode naar de andere (rasters 27 en 22).

 

Duitsland

Functionaliteit voor Duitse belasting rapportage aangifte bij Elster.

 

Nederland

Vereenvoudigde configuratie van belasting groepen. Er zal nu één belastinggroep per belastingtarief zijn. Toegevoegd e-facturatie formaat.

 

Peru

EDI-integratie toegevoegd.

 

Slowakije

Functionaliteiten toegevoegd voor CoA, Fiscale Posities en Belastingen.

 

Belasting

Versterken van belasting rapportages in multi-company omgevingen.

Afspraken


Uitnodiging

Maak gepersonaliseerde uitnodigingen in de agenda en deel dit met gasten.

 

Deel

Deel beschikbaarheid vanuit de agenda.

 

Tijdsvakken

Definieer een van – tot datum in afspraak types.

 

Leads/verkoopkansen

Krijg leads/verkoopkansen van geboekte meetings.

 

Website

Afspraaktypes weergeven als een selectie of in kanban modus. Bouwsteen voor afspraken op de website.

Evaluaties


Vaardigheden

Integratie van vaardigheden in beoordeling.

 

Enquête

Beheer beoordelingsenquêtes (of feedback) en volg antwoorden in de Beoordelingen app.

 

Toegangsrechten

Beveilig de Beoordelingen app met verbeterde toegangsrechten voor medewerkers en managers.

 

Mobiel

Vernieuwde UX (User Experience) die aansluit bij mobiele apparaten.

Goedkeuringen


Activiteiten

Activiteiten moeten worden aangemaakt via het goedkeuringstraject en niet handmatig, om zo situaties waarin deze mogelijk vergrendeld kunnen worden te voorkomen.

 

Goedkeurders

Definieer voor elk goedkeuringstype of goedkeurders verplicht zijn.

Aanwezigheid


Extra uren

Tel extra uren vanaf de aanwezigheid.

 

Verlof

Converteer extra uren naar vrij te nemen uren.

Barcode


Picking

Laat gebruikers bij het openen van een ontvangst/levering een batch aanmaken als er meerdere klaar staan ​​voor dezelfde leverancier/klant. Bewerk hoeveelheid en verpakking. Scan een product om de pickings op product te filteren. Smart Batching: stel voor om een ​​batch te maken wanneer meerdere picks voor dezelfde klant/leverancier moeten plaatsvinden; Picking notities worden weergegeven als een pop-up wanneer een gebruiker het order picken start.

 

Locaties

Vanaf het hoofdscherm kun je een product scannen en zien waar dit product is opgeslagen. In een order picking, klik op het edit/wijzigen icoon om alle locaties van een product te zien.

 

GS1-128 Parser

De mogelijkheid toegevoegd om GS1 barcodes te scannen. Als één barcode wordt gescand, selecteer product, hoeveelheid, SN/PARTIJEN, gewicht, maat en of datums allemaal tegelijk.

 

Partijen/SN

Verbeterde weergave en verwerking van SN/PARTIJEN.

 

Verpakkingstype

Definieer het pakket type d.m.v. barcode scanning.

Kalender


Google Synchronisatie

Verbeterde synchronisatie van herhalende afspraken.

 

Outlook Connector

Verbeterde synchronisatie van herhalende afspraken.

 

Herinneringen

Ontvang een melding wanneer nieuwe afspraken worden gepland (of geannuleerd) door het afspraaktype te volgen. Pas de agenda herinneringen aan.

 

Planning

Plan tijdsvakken in door gebruik te maken van openingstijden.

 

Delen

Maak gepersonaliseerde links met hierin specifieke types of werknemers.

 

Gebruiksvriendelijkheid

De interface van de agenda is verbeterd.

CRM


Contact formulier

Pak gebruikers informatie op als een contact formulier wordt ingezonden.

 

Kansen

Spot potentiele dubbele leads door de stat knop. Zie alle kansen, zelfs de verloren kansen, gekoppeld aan een contact via de stat knop. Gerelateerde documenten van een lead, worden toegevoegd aan de lead bij het samenvoegen voegen met een bestaande lead.

 

Lead Scoring

Voorspellende functie voor het scoren van leads vervangt nu volledig de functie voor het scoren van leads, deze is verouderd. Krijg relevante bedrijfsresultaten voor alle aanvragen voor leadgeneratie. Specifieke verkopers kunnen worden afgemeld voor automatische leadtoewijzing.

 

Outlook Connector

Log eigen email responses in de interne berichten functie, te vinden onderaan het formulier, om zo het gesprek centraal te houden.

 

Reporting

Alle gebruikers kunnen nu bij hun eigen reportage sectie, hier kunnen ze net zoveel informatie zien als waar ze rechten toe hebben gekregen.

 

Verkoopteams

Wijs een verkoper toe aan meerdere teams. Verzend en wijs leads toe gebaseerd op regels.

 

Contact

Zoek contacten op per telefoonnummer zonder dat de opmaak hiervan correct is.

 

Gmail Connector

Krijg inzichten in bedrijven door de IAP-integratie. Maak leads en tickets van e-mails welke ontvangen zijn in de persoonlijke inbox. Maak en zoek contacten om e-mails te loggen in de interne berichten functie, te vinden onderaan het formulier.

 

Mail Connectoren

Zowel de Outlook als Gmail add-ons ondersteunen nu alle beschikbare Odoo talen. Taken, Leads en Helpdeks tickets kunnen gegenereerd worden van emails, welke naar persoonlijke email adressen in Outlook of naar een Gmail Inbox zijn gestuurd.

 

Verhuur

Het maken van een offerte of huurovereenkomst vanuit een verkoopkans zullen nu hetzelfde scherm weergeven.

 

Verkoop voorspelling

Bouw de verkoop berekening door het slepen van verkoopkansen tussen maanden. De deadline wordt automatisch geüpdatet naar de laatste dag van de maand.

Contracten


Salaris voordelen

Maak een volgende activiteit aan gebaseerd op voordelen beschreven in het contract, om zo een actie uit te voeren op de aangevraagde voordelen vanuit een salaris.

 

Contracten

Beheer alle contracten van één werknemer in een contract rapport.

Data opschonen


Voeg acties samen

Voeg een samenvoegende actie toe op elke model.

Discussiëren


Kanalen

Nodig mensen uit als nieuw lid van een kanaal. Vereenvoudigde kanaal notificaties.

 

Meeting

Gebruikers kunnen nu een meeting starten en voor de video call externe gasten uitnodigen binnen de Discussieer app.

 

Chat leden

Laat een lijst van alle leden zien die bij elk kanaal horen.

 

Gebruiksvriendelijkheid

De sidebar interface is verbeterd om kanalen, chats, etc. veel makkelijker te vinden. Krijg gebruiker avatars in de DM/Groep DM sectie onder de sidebar.

 

Shortcut

Start een chat met andere gebruikers via het commando (ctrl +k) in het home scherm.

 

Direct Message

Maak een groep aan vanuit een Direct Message.

 

Bericht

Wijzig of verwijder een bericht. Voeg een smiley toe als reactie op een bericht.

 

Spraak & Video

Spraak oproepen en video oproepen zijn nu beschikbaar. Gebruikers kunnen de display wijzigen en hun scherm delen met andere leden.

Documenten


Document link

Documenten kunnen geüpload worden door de werknemers aanvraag voor elke werknemer (niet alleen werknemers gelinkt aan een gebruiker).

 

Document wijzigingsrechten

Werkplekken kunnen geconfigureerd worden, dit voor de documenten welke gelezen (en gewijzigd) kunnen worden door de eigenaar van het bestand.

eCommerce


Adressen

Beheer verschillende email adressen van gebruikers in het geval dat een gebruiker meerdere postadressen heeft.

 

Winkelwagentje

Kies de optie om klanten doortesturen naar de checkout pagina, of om ze op de huidige pagina te laten, zodra ze een item in hun winkelmandje doen.

 

Evenementen registratie

Zet een specifieke start en eindtijd voor evenement registraties.

 

Cadeaubonnen

Bied klanten de kans om cadeaubonnen te kopen voor de online shop.

 

Journaal invoeren

Krijg de dag van vandaag, in plaats van de eerst beschikbare datum, als men probeert te posten voor een gesloten datum. Ontvang een betalings- of bankafschriftregel via een stat-knop op journaalboekingen. Ontvang unieke korte journaalcodes voor een duplicatie van een eerdere journaalboeking.

 

Rapportage

Het EC Sales List-rapport vervangt overbodige versies van elk land, wat betekent dat er minder menu-items zijn in omgevingen met meerdere bedrijven. Door zowel de partner- als grootboeken naar CSV te exporteren wordt het bedrag in valuta (en de vreemde valuta), in twee afzonderlijke kolommen onderscheiden. Verbeteringen aan rapportage lay-outs, zoals het optimaliseren van de informatie op het scherm en exports.

 

Leveranciersrekening

Uitnodiging om een ​​valuta te activeren voordat een leveranciersrekening wordt geboekt als de valuta momenteel inactief is, met name via OCR/EDI.

 

Prijzen

Geef de prijs per eenheid weer op de producten zoals vereist door vele landen. Een nieuw prijsklassefilter toegevoegd op de shop-pagina.

 

Winkel

Nieuw ontwerp voor winkel- en productpagina's. Schakel het gedeelte 'Recent bekeken producten' in. Introductie van een nieuw, mooi ontwerp voor het producten bouwblok, even als de mogelijkheid om kortingen te tonen.

 

Producten

Gebruikers kunnen nu beslissen welke attributen zichtbaar moeten zijn op hun eCommerce-webpagina's.

 

Verlanglijstjes

Sta klanten in de eCommerce-winkel toe om zich aan te melden voor beschikbaarheidsmeldingen voor producten die momenteel niet op voorraad zijn.

eLearning


Deelnemers

Bekijk de laatste tijd dat aanwezigen actief waren op een specifieke cursus. Ook is het mogelijk om aanwezigen die de cursus hebben afgerond, te feliciteren dankzij een nieuw filter op de aanwezigen lijst.

 

Gebruiksvriendelijkheid

Beheer secties direct vanaf de website.

 

Cursussen

Het automatisch aanmaken van link trackers op cursusmateriaal is verwijderd. Dit proces kan handmatig gedaan worden, indien nodig.

Email Marketing


Nieuwe editor

Nieuwe editor voor de e-mail samensteller, om zo te profiteren van alle functies van de websitebouwer.

 

A/B testen

Test meerdere versies van de mailing met een ontvangers test, stuur de versie die het beste presteert vervolgens naar de rest van de ontvangers.

 

Mail lijsten

Maak on-the-fly mailinglijsten en verplaats contacten tussen lijsten met de knop "Toevoegen aan lijst". Controleer vitaliteit/kwaliteit met KPI op de kanban kaart.

 

Feedback

Ontvang feedback in de interne berichten functie, na elke mailing test die is verstuurd.

 

Planning

Plan en bekijk de mailing via een kalenderweergave.

 

Abonnement

Stuur mailing naar verkoopabonnementen om in contact te komen met actieve klanten.

 

Van Jinja tot QWeb

E-mailsjablonen zijn overgezet naar QWeb-sjablonen. Met de nieuwe samensteller kunt u e-mails bewerken in hun definitieve weergave, waardoor aanpassingen robuuster worden, zo hoeft u geen code meer te bewerken.

Werknemer


Werknemers

Als een manager/coach wordt gearchiveerd, dan zijn de desbetreffende werknemers niet meer gelinkt aan de desbetreffende manager/coach.

 

Vertrekredenen

Aangepaste vertrekredenen kunnen worden toegevoegd aan de werknemersconfiguratie.

 

Aanmaken van aanbevelingen

Aanbevelingen kunnen aangemaakt worden voor elke medewerker via het actie menu.

 

Talen

Laat werknemers hun taal wijzigen vanuit de salaris configuratie of profiel.

 

Werkvergunningen

Haal werkvergunningen op in het tabblad “Persoonlijke documenten”. Voorkom verloop van werkvergunningen bij een volgende activiteit.

Kosten


Declaraties

Wanneer een soortgelijke uitgave twee keer wordt gemaakt, dan wordt de gebruiker gevraagd of het een duplicaat is. Er wordt een notitie toegevoegd in de interne berichten functie, te vinden onderaan het formulier. Maak uitgaven in vreemde valuta. Categorieën met een gedefinieerde prijs, stellen gebruikers alleen in staat om de hoeveelheid te bewerken.

 

Uitgaven rapportages

Bespaar tijd door batch wijzigingen door te voeren op uitgave rapportages.

Evenementen


Aanwezigen

Vul het registratieformulier automatisch in op basis van eerder verkregen gegevens. Stel toegangsrechten in om deelnemers te registreren zonder evenementen te kunnen bewerken. Pas de tickets voor evenementen aan en druk ze af. Badges kunnen nu opvouwbaar en/of A4 bedrukt worden.

 

Standhouders

Beheer de stand die u huurt tijdens evenementen. Behandel sponsors en exposanten zonder dat u tracks hoeft te activeren.

 

Social media posts

Plan social media posts in gebaseerd op evenement tijden.

Buitendienst


Facturatie

Factureer de tijd gespendeerd aan een taak voor het tarief van de werknemer.

 

Verlof

Krijg een extra waarschuwing als een service taak is gepland tijdens een werknemers “vrije tijd”.

Voertuigen


Wagenparkbeheer

Beheer nieuwe brandstoffen (Plug-in Hybrid Diesel, Plug-in Hybrid Essence, Full Hybrid Essence, CNG en waterstof); Beheer het wijziging van de bestuurders datum via een activiteit, op basis van de einddatum van de huidige bestuurder. Wijzig het filter per auto (of fiets) in het dashboard. Wagenparkbeheerders worden nu toegewezen aan voertuigen en niet aan een model.

 

Rapportering

Krijg KPI met een draaitabel over Voertuigen, Contracten en Diensten.

 

Werknemer

Krijg het werknemers profiel vanuit het voertuig formulier.

 

Salaris configuratie

Sorteer het voertuig in de salaris configuratie op categorie en toon meer informatie.

Helpdesk


Tickets

Sluit inactieve tickets automatisch. Volg de status van retours, reparaties, compensaties en buitendienst taken in de interne berichten functie van het ticket.

 

Leads

Bekijk andere tickets van een klant direct vanaf het ticket. Converteer tickets naar leads.

Voorraad


Voorraad

Volledig herontworpen voorraadaanpassingen (ook voor de Barcode-app). Cyclische inventarisatie per locatie. Filter op verdachte voorraad, identificeer negatieve voorraden en identificeer dubbele serienummers. Zie de geschiedenis op elke hoeveelheid. Eenvoudig conflicten oplossen. Tel alles op elk moment zonder voorraadaanpassing.

 

Kiezen

Verbeterde leveringsbonnen en pak opdrachten. Op pakbonnen worden nu bestelde hoeveelheden en naleveringsregels in de juiste volgorde weergegeven. Bewerk eenvoudig hoeveelheden die zijn gedaan in pickings. Selecteer 'Dichtstbijzijnde locatie' als verwijderingsstrategie om een ​​bepaalde productcategorie te kiezen. Selecteer meerdere kant-en-klare verplaatsingen van een bepaald pick type en groepeer ze in een nieuwe batch.

 

Routes

Verspreid bij routes met meerdere stappen, de vervoerder en het land van bestemming en sta toe om een label af te drukken bij de gekozen stap.

 

Voorspelling rapportage 

Reserveer, cancel reserveringen en wijzig prioriteiten direct in de rapportage. Geef klanten en het totale aantal verkooporders weer.

 

Verpakkingen

Producten bestellen en verkopen op basis van verpakking. Verpakkingen weergeven bij magazijn verplaatsingen. Koppel verpakkingen aan pakket types voor geavanceerde opslagregels.

 

Product

Sla de meest gebuikte producten op als favorieten. Wanneer je zoekt door auto complete, dan komen deze altijd als eerste resultaten naar voren. Selecteer het formaat van product labels en sta gebruikers toe om extra tekst op labels te printen.

 

Ontvangen

Bekijk toewijzing voor ontvangen producten. Wijs ontvangen producten toe aan leveringen. Labels afdrukken voor toegewezen producten.

 

Opnieuw bestellen

Gebruik bij het maken van bestelregels, meerdere hoeveelheden met stuklijstaantallen. Voor productieorders en inkooporders die onmiddellijk worden geactiveerd door bestelregels, kunt u het brondocument bijhouden.

 

Reserveringen

Reserveringen kunnen nu geautomatiseerd, handmatig of getriggerd worden, een x aantal dagen voor de geplande datum. Massa reserveringen gebaseerd op filters.

 

Wegzet regels

Definieer wegzet regels voor pakket types. Definieer opslag categorieën met capaciteiten per gewicht, product of pakket type om de producten om te leiden.

 

Maateenheden

Verbeterde categorie voor het beheer van maateenheden.

 

Aanvulling

Verkopers informatie toegevoegd in de aanvulling, om zo een direct overzicht van de lijst met verkoopprijzen en vertragingen te krijgen.

Productie


Analytisch account

Zet een analytisch account op productieorders en volg productie kosten in real-time.

 

Stuklijsten

Maak kopieën van bestaande operaties zodra een nieuwe stuklijst wordt gemaakt of wijzig de stuklijst van een bestaande operatie. Op de stuklijst, net zoals voor componenten, is het nu mogelijke om specifieke varianten toe te passen op producten en activiteiten.  

 

Onderdelen forecast

Odoo houdt rekening met de componentprognoses, zelfs voor concept-productieorders. Beschikbaarheid van componenten weergegeven in de PO-lijst en formulierweergaven. De totale verwachte productieorder en de werkelijke bestede tijd worden ook weergegeven.

 

Hoeveelheid

Het is niet langer nodig om de locatie van componenten op te geven in een omgeving met meerdere locaties. Vergrendel standaard de te verbruiken hoeveelheden. Sluit een productieorder zonder iets te verbruiken.

 

Kits

Krijg een notificatie op pickings, als componenten geleverd worden welke onderdeel zijn van een kit.

 

Serienummers

Bij de massaproductie van serie nummers is er de mogelijkheid om meerdere productie orders in één keer te genereren en hette  bevestigen in bulk voor sneller codering.

 

Werk orders

Nieuwe werkorder status gerelateerd aan beschikbaarheid van materiaal.

 

MPS

Nieuwe rij-opties om rekening te houden met de vraag van vorig jaar en het jaar ervoor. Filter en favorieten toegevoegd aan hoofdmenu. Als een product op het MPS staat, dan kan de vraagplanning nu ook direct vanuit het productformulier worden gedaan. Alle BOM-componenten van een product kunnen nu ook met één klik aan het MPS worden toegevoegd.

 

Product

Bij het wijzigen van een product formulier krijg je een waarschuwing als een gekozen interne referentie al bestaat.

 

Kost rapportage

Houd rekening met de kosten van bijproducten door kostenaandelen toe te passen op de stuklijst of op de productieorder. Aangepaste MO-kostenanalyserapportformaat, ook voor de waardering van bijproducten. Nieuw dashboard voor productieanalyse om productiekosten en algemene prestaties in de loop van de tijd te analyseren. Draai- en grafiekweergaven toegevoegd aan de Scrap analyse.

 

Onderaannemers

Nieuwe route om onderaannemers op bestelling te bevoorraden. Beter beheer van de bevoorradingsdatums van onderaannemers, door de productie doorlooptijd voor uitbestede producten te gebruiken. Flexibel verbruik is nu ook mogelijk op uitbestedingsbonnen volgens BOM-configuratie.

 

Werkcentrums & operations

Meervoudige bewerkingen en andere verbeteringen zoals het toevoegen van meer informatie, dit is toegevoegd aan zowel werkcentrums als operations lijstweergaven.

Betalingen

Ondersteun ACH-betalingen (alleen VS). Nieuwe, schone betalingsstroom binnen Odoo voor shoppers, in plaats van een paginaomleiding.


Adyen

Verbeter de afhandeling van betalingsfouten met PSP Adyen. Nieuwe en schone betalingsstroom binnen Odoo voor shoppers in plaats van een paginaomleiding.

 

Buckaroo

Verbeter het behandelen van betalings errors met PSP Buckaroo.

 

Mollie

Mollie is beschikbaar als nieuwe betalingsdienst leverancier.

 

Payment Link

Voeg een betalingsontvangers selectie toe als vervolgkeuzelijst aan de betalingslinks wizard.

 

Restitutie voor Adyen

Sta gebruikers toe om terugbetalingen te doen (gedeeltelijk en/of volledig) voor Adyen. Voor andere betaaldienstverleners wordt dit in de nabije toekomst geïmplementeerd.

 

Stripe

Mogelijkheid om gebruikerskaarten te tokeniseren met behulp van een omleiding.

Payroll


Belgische lokalisatie

Sluit standaard een ziekteverzekering af. Wijs wettelijk verlof toe volgens het voorgaande jaar van de werknemer en het huidige werkschema. Een nieuwe wizard toegevoegd om de taal van een werknemer te definiëren, gebaseerd op de landaanbevelingen bij het genereren van de loonstroken.

 

Commissies

Introduceer een structuur om commissies eenvoudig te beheren en bedragen te importeren.

 

Werknemer

Toon de leeftijd van de werknemer direct op het Payroll scherm.

 

Part-Time

Gebruik de part-time wizard voor elke wijziging in het werkschema van werknemers.

 

Loonstroken

Verbeterde lay-out van de loonstrook PDF. Manier gewijzigd waarop loonstroken in batch worden gemaakt om time-outs te voorkomen. Pro rata personeelsbeloningen op basis van werkelijk gewerkte dagen, evenals salarisinhoudingen (of vergoedingen). Een mechaniek voor inhoudingen na een salarisvoorschot van het bedrijf geïmplementeerd. Beheer de betaling van studenten rechtstreeks in de app. Verbeteringen aangebracht in het beheer van een negatief netto.

 

Rapportering

Een nieuw Social Audit-rapport toegevoegd aan rapportage. Analyseer werkinvoer om juridische acties uit te voeren of statistische analyses te bekijken.

 

Salaris bijlagen

Salaris bijlagen worden nu beheerd in standaard applicaties en zijn beschikbaar voor alle landen. Ze zijn nu gekoppeld aan de werknemer en niet aan het contract zelf.

 

Verlof

Verbeteringen aangebracht in de relatie tussen contract en extra verlof toekenning. Beheer gemakkelijk verlof wat is opgenomen na de loon afsluiting.

 

Werk invoeren

Selecteer het juiste type werk invoer, om zo de werk invoer van parttime medewerkers te beheren. De werk invoeren van een specifieke werknemer opnieuw genereren.

 

Werk planning

Nieuw filter voor werknemers die hun werkschema wijzigen gedurende het jaar.

Planning


Verlof

Krijg een waarschuwing als een werknemer vrij is op het moment van een dienst.

 

Middelen

Plan diensten voor menselijke en materiële middelen. Bekijk in één oogopslag de opdracht naam en de huidige toewijzing van middelen dankzij de voortgangsbalk in de Gantt-weergave.

 

Verkooporders

Genereer automatisch diensten bij het bevestigen van de verkooporders. Plan ze allemaal met één klik op de juiste medewerker(s). Er wordt automatisch rekening gehouden met rollen, verlof, werkdruk en werkuren van de medewerkers, evenals de resterende tijd om op de verkooporders te plannen.

 

Dienst

Nooit meer conflicten bij het kopiëren van de planning van de voorgaande week. Er wordt automatisch rekening gehouden met verlof, werkdruk en werkuren van de medewerkers, evenals de resterende tijd om op de verkooporders te plannen.

 

Vaardigheden zoeken

Vind de perfecte persoon voor een dienst door te zoeken op vaardigheden van werknemers.

POS


Login

Veilige inlogervaring voor de PoS-sessie.

 

Kassa medewerkers

Vanuit het kassière formulier: klanten terugbetalen en volgen, offertes en verkooporders importeren, een aanbetaling vragen en de bestelling later afrekenen. Toegang Cash In en Cash Out. Informatie krijgen over een product (voorraad, financiën, aanvulling, productkenmerken, optionele producten, etc.). Het verschuldigde bedrag van de klant controleren en het verschuldigde betalen als een normale bestelling. De back-endpagina van de klant bereiken om zo meer informatie te krijgen.

 

Kortingscodes

Gebruik coupons in PoS. Koppelingen gemaakt tussen PoS-barcodes en coupons. Verkoop cadeaubonnen aan klanten. Vergoed ze indien nodig met een voucher. Laat ze in de winkel met beide betalen.

 

Klant

Schrijf een persoonlijke “Klant notitie” voor een specifiek product, om deze vervolgens te printen op de bon en factuur.

 

Marges

Verkrijg marges op de PoS-bestellingen en binnen het rapportage dashboard.

 

Mobiel

Geniet van een bijgewerkte en mobielvriendelijke versie van de PoS winkel en het restaurant!

 

Orders

Vind alle openstaande en betaalde orders in hetzelfde scherm.

 

Betaling

Klanten kunnen kiezen om later te betalen of deels te betalen voor hun bestellingen en hier krijgen ze een aansluitende factuur bij, waarop het correcte bedrag staat wat nog betaald dient te worden.

 

Product

Ontvang productverpakkingen in PoS! Hiermee kunnen producten worden geconfigureerd, om zo hoeveelheden en meerdere barcodes tegelijkertijd te kunnen beheren.

 

Sessies

Beperk het aantal producten en partners dat bij de opening van de sessie wordt geladen, om zo de laad snelheid te verhogen (en laad de rest op de achtergrond).

 

Verzending

Deze nieuwe mogelijkheid kan aangezet worden in de instellingen, wat het mogelijk maakt om producten later te verzenden naar klanten.

 

Gebruiksvriendelijkheid

Er zijn verschillende UX- en UI-verbeteringen doorgevoerd, bijvoorbeeld: het kassière tabblad met een grijze favicon, extra informatie op facturen en bonnen, verbetering van fooien, waarschuwing voor verschillende geopende sessies, etc.

Project


Taken

Wijs meerdere gebruikers toe aan taken, organiseer de taken in hun eigen Getting Things Done (GTD)-pijplijn en creëer privétaken die alleen voor u zichtbaar zijn. Volg de fasen en deadline wijzigingen van de afhankelijke taken in de interne berichten functie, te vinden onderaan het taken formulier.

 

Delen

Deel de kanban en lijst weergave van projecten met portaal gebruikers en geef ze rechten om wijzigingen aan te brengen op taken.

 

Gantt

Bekijk in één oogopslag de mijlpalen van het project in de Gantt-weergave. Bepaal de volgorde waarin de taken moeten worden uitgevoerd. Maak taakafhankelijkheden vanuit de Gantt-weergave. Afhankelijke taken automatisch opnieuw inplannen bij overlap, er wordt automatisch rekening gehouden met de vrije tijd en werktijden van medewerkers.

 

Portaal

Bekijk meer informatie over de verkooporders en facturen gelinkt aan de taken in het portaal.

 

Project

Krijg een overzicht van de huidige status van projecten en houd de voortgang bij met een Burndown-grafiek. Zie in één oogopslag de winstgevendheid van projecten in relatie tot hun budget, kosten en opbrengsten. Definieer fasen op projecten.

 

Upsell

Ontvang een upsell activiteit voor bestellingen wanneer een prepaid dienst bijna verbruikt is.

Product Lifecycle Management


Producten

Beheer document wijzigingen voor het product template en zijn stuklijsten apart.

 

Productieorders

Wijzigingen bijhouden die zijn aangebracht in productiestappen: type/toevoeging/verwijdering. Voor een concept productieorder met een verouderde stuklijst, werkt u deze met één klik bij met de nieuwste stuklijst. Voor een bevestigde productieorder, moet u op de hoogte worden gesteld wanneer er een nieuwe versie van de stuklijst bestaat.

 

ECO

Deel ECO-fasen tussen ECO-types. Wijzigingen voor meerdere ECO's tegelijk toepassen. Activiteiten geactiveerd voor goedkeuringen. Zodra wijzigingen zijn toegepast worden verdere wijzigingen voor deze ECO vastgezet.

Verkoop


Dropshipping

Dropship producten maken gebruik van inkoop overeenkomsten.

 

Portal weergave

Verbeterde zichtbaarheid van inkooporders in het portaal overzicht.

 

Aanvullingen

Krijg vanaf de aanvullingen een duidelijk overzicht van doorlooptijden, leveranciers en maandelijkse verkopen.

 

Commissies

Aankooptype toegevoegd om inkoop en commissies van elkaar te onderscheiden.

Kwaliteit


Kwaliteit

Maak onderscheid tussen kwaliteitscontroles en fabricagestappen. Bijgewerkt pdf-rapport voor kwaliteitscontroles, met zowel interne als externe sjablonen die kant-en-klaar beschikbaar zijn. Nieuw type kwaliteitscontrolepunt dat controles per voorraadverplaatsingslijn mogelijk maakt. Wanneer gedetailleerde bewerkingen zijn geactiveerd is er ook een nieuwe weergave beschikbaar.

 

Product

Pas kwaliteitscontroles op productcategorieën toe.

 

Werkformulieren

Ontwerp werkformulieren helemaal opnieuw en voeg ze toe aan uw kwaliteitspunten. Of tijdens interventies op locatie met de “Buitendienst” module.

 

Gebruiksvriendelijkheid

Zoek op partij/serienummer (en afgewerkte partij/serie) vanuit de kwaliteitscontrole lijst weergave. Product- en partij-/seriemenu zijn toegevoegd aan het hoofdmenu.

Werving & Selectie


Mobiele kanban

Nieuwe kanban weergave op mobiel voor werk bronnen.

 

Vacatures

Krijg online vacature beheer met beide apps - Website en Werving.

 

Afwijzingen

Verzend een afwijzings e-mails met behulp van sjablonen, welke gebaseerd zijn op de reden van afwijzing.

 

Rapportering

Een optie toegevoegd om te zeggen welke fase moet worden gebruikt om 'Huur aanvragers' te tellen op de wervingsrapportage. Ook is het verwijzingsoptie label gewijzigd.

 

Gebruiksvriendelijkheid

Verbeteringen aangebracht in de bruikbaarheid en een toepassings overzichtsveld toegevoegd, gebruikers kunnen nu meerdere toepassingen beheren.

Referenties


Meldingen en notificaties

De waarschuwingen die een gebruiker ontvangt zijn bijgewerkt en er is een nieuwe functie toegevoegd aan de e-mailmeldingen.

 

Beloningen

Gebruikers kunnen nu beloningen archiveren.

Reparaties


Notities

Maak onderscheid tussen reparatie order notities en offerte notities.

 

Planning

Prioriteit en geplande datum velden zijn toegevoegd aan de reparatielijst en formulierweergaven.

 

Workflow

Verbeter de reparatie workflow met een flexibelere interface en het volgen van product verplaatsingen.

Verkoop


Prijslijsten

Configureer gemakkelijk prijslijsten met verbeteringen op de product formulier weergave, inclusief een simulatie.

Algemene voorwaarden

Standaardinhoud verschijnt nu voor algemene voorwaarden als een webpagina met een standaardlink op elke SO.

Product

Krijg afbeeldingen voor producten op basis van hun UPC/EAN-barcodenummers. Hiervoor heeft u een Google Custom Search API-sleutel nodig.

Ondertekenen


E-mail

Gebruikers kunnen nu een ondertekenverzoek, met behulp van sjablonen, naar de werknemer sturen na het ondertekenen van een document en bijlagen toevoegen aan een e-mailverzoek. De inhoud van een e-mail kan verschillen tussen ontvangers en volgers. Geef aan of een e-mail moet worden verzonden en maak het makkelijker om te weten wanneer e-mails zijn verzonden.

 

Documenten

Upload meerdere bestanden tegelijkertijd en verwerk ze na elkaar in plaats van ze individueel te moeten verwerken.

 

Mobiel

Verbeterde bruikbaarheid van de mobiele ondertekenen app, om zo de handtekeningervaring voor onderweg makkelijker te maken.

 

Gebruiksvriendelijkheid

Mogelijkheid toegevoegd om layouts te gebruiken van velden uit vorige bestanden bij het maken van een nieuw bestand. Selecteer kleuren voor elke rol op een document template. De mogelijkheid toegevoegd om te kiezen waar de tekst wordt uitgelijnd.

 

Verantwoordelijkheid

Voeg een verantwoordelijke toe aan een document dat getekend dient te worden.

 

Algemene voorwaarden

Definieer specifieke “algemene voorwaarden” in de instellingen van de onderteken app. Deze zullen dan worden weergegeven op elke mail die gestuurd wordt naar de ontvangers.

SMS Marketing


D+1 Report

24 uur na het verzenden van een sms-mailing, wordt er een samenvatting gestuurd naar de verantwoordelijke partij, om zo het resultaat te laten zien.

 

SMS

Verzend alle niet uitgezonden sms-berichten in één keer.

Sociale media marketing


GIF’s

Upload en zie GIF’s op Facebook.

 

Instagram

Verbind een Instagram pagina en begin met posten vanuit het Odoo dashboard.

 

Multi-Company

Verbind sociale-media-accounts aan individuele bedrijven binnen een multi-company omgeving.

 

YouTube

Verbind een YouTube kanaal en begin met het posten vanuit het Odoo dashboard. Post een video naar YouTube inclusief een link naar andere posts.

Spreadsheet


Cellen

Tel automatisch een celbereik op met ALT + =. Cellen invoegen en verwijderen. Selecteer meerdere celbereiken door de ctrl-toets ingedrukt te houden in de bewerkingsmodus. Gebruik de richtingspijlen om snel wijzigingen aan te brengen in de celinhoud. Bewerk celinhoud vanuit de functiebalk. Verberg blad kolommen of rijen.

 

Slepen & plaatsen

Pak en sleep kolommen en rijen, cel inhoud over het vel en bereiken als een formule wordt gewijzigd.

 

File Uploader

Laat een lader zien bij het uploaden van documenten en error meldingen, indien nodig.

 

Formatteren

Verbeterde voorwaardelijke opmaak en opmaak van pictogrammen. Ook verbeterde onderstrepings opmaak. Voeg links in naar URL's, andere bladen en Odoo-menu's. Nieuwe functie waarmee waarden kunnen worden gevonden en vervangen. Verbeterde bruikbaarheid van het wijzigen van kolommen/rijen formaten. Responsief scrollen bij het selecteren van bereiken.

 

Formule assistent

Introductie van de formule assistent!

 

Lijstweergave

Voeg elke lijst weergave direct toe in een Odoo spreadsheet.

 

Toegang

Spreadsheets kunnen nu geopend worden in alleen lezen stand.

 

Zijpanelen

Het UI ontwerp (Gebruikersinterface) is geüpdatet met een verscheidenheid aan zijpanelen door de gehele app.

 

Slimme grafieg

Update van de slimme grafiek maker en personaliserings mogelijkheid.

 

Sorteer opties

Verdere functionaliteit toegevoegd voor het sorteren van kolommen en bereiken.

 

Samenwerkingen

Werk samen met teamleden aan Spreadsheets. Samenwerkings tags worden alleen weergegeven als men hier met de muis boven hangt.

 

XLSX Export

Exporteer Odoo spreadsheets als XLSX-bestanden.

 

Draaitabel

Toegang tot draaitabel eigenschappen rechtstreeks vanuit de bovenbalk. Filter draaitabel gegevens van elke maand gedurende de laatste 3 jaar. Ververs alle draaitabellen tegelijk. Inzoomen op records van draaitabel aggregaten.

Studio


Model

Verbeteringen aan de model configurator. Inclusief automatische rapport weergaven en gekleurde Kanban kaarten.

 

Stat knop

Maak een gepersonaliseerd knop voor statistieken met many2many relaties.

 

Velden en lijsten

Activeer Studio vanuit de optionele velden ‘drop down’ vanuit de lijstweergave via "add a custom field" en voeg automatisch aangepaste lijstviews toe aan de optionele velden ‘drop down’. Stel eenvoudig een custom ‘regels’ one2many veld in.

Enquête


Live Sessies

Gedurende een live sessie kan de host teruggaan naar vorige schermen.

 

Certificeringen

Nieuwe certificerings templates toegevoegd.

 

Resultaten

Resultaten worden weergegeven per sectie in een grafiek aan het einde van een vragenlijst/enquête.

 

Delen

Deel het success van de Odoo certificering direct vanuit de resultaten pagina.

Vrije tijd


Toegangsrechten

Als manager is het mogelijk om toegang te krijgen tot werknemers met impliciete toegangsrechten.

 

Loon

Maak toewijzingen van verlof aanvragen uit de salaris configurator.

 

Dashboard

Kalender jaar verbeteringen welke zijn meegenomen: updaten van kalender en Gantt weergave voor niet ongeautoriseerd verlof.

 

Configuratie weergave

Nieuwe configuratie weergave voor verlof type.

 

Mobiel

Beheer verlof aanvragen gemakkelijker op je telefoon.

 

Opbouw

Definieer een opbouwplan en stel het in op werknemers, om zo de toewijzing van verlof te beheren.

 

Documenten

Krijg verantwoording voor sommige vormen van verlof, bijvoorbeeld ziekte dagen.

 

Loonlijst

Krijg direct toegang tot een werknemers verlof via de payroll applicatie.

 

Toewijzingen

Het validatie mechanisme is nu gezet op toewijzing in plaats van verlof type.

Urenregistratie


Verlof

Genereer automatisch urenregistratie gegevens voor algemeen verlof.

 

Overwerk overzicht

In één oogopslag de overwerkuren van medewerkers bekijken in het grid overzicht.

Gebruikersgemak


App Menu

Apps gereorganiseerd ter verduidelijking in het app menu.

 

Importeer

Kan nu gepauzeerd worden en de voortgang wordt live weergegeven. Indicatoren toegevoegd voor de exacte foutieve one2many-rij(en) bij mislukte imports. Geavanceerde voorvertoningen toegevoegd en de mogelijkheid om foutieve records over te slaan in de import wizard.

 

Beoordelingen

Beoordelingsrapportages zijn nu gebaseerd op de response datum.

 

Automatisch opslaan

Documenten worden automatisch opgeslagen wanneer ze verlaten worden en kunnen direct worden bewerkt vanuit de opgeslagen modus.

 

Bedrijf

Vul het interne contact aan bij aanmaken.

 

Filters

Er wordt een scroll balk naar beneden toegevoegd aan filters, wanneer de lijst met te filteren records te breed is om op het scherm te worden weergegeven. Groeperen op many 2 many velden.

 

Formulieren

Vensters van bedrijfsgegevens & partners zijn nu beter uitgebalanceerd. 

 

Avatars

Gebruikers zonder een gepersonaliseerde avatar hebben nu een gekleurde avatar met hun initialen. Nu beschikbaar voor many2many velden en beschikbaar/klikbaar in bewerkbare formulierweergaven. Stel automatisch de avatar in op nieuwe many2one-velden voor gebruikers.

 

Lijstweergave

Verbeterde gekleurde decoraties op lijstweergaven. Activiteiten toegevoegd in verschillende lijsten.

 

Mobiel

Een korte tik op de agenda toegevoegd voor het maken van evenementen (DAG, WEEK) of navigatie (MAAND, JAAR).

Website


Website configuratie

Nieuwe kunstmatige intelligentie engine die volledige websites maakt gebaseerd op de geselecteerde industrie en voorkeuren.

 

Vormen

Introductie van geanimeerde vormen die nog meer leven geven aan de website. 

 

Animaties

Voeg animaties toe aan tekst, afbeeldingen en kolommen.

 

Achtergrond afbeeldingen

Gebruik extra hoge of extra brede afbeeldingen als achtergrond.

 

Boolean Toggle Widget

Verbeterde leesbaarheid van de boolean toggle-widget.

 

Bouwblok

Meerdere templates toegevoegd om uit te kiezen voor de volgende bouwblokken: Accordion, Masonry, Steps en Producten. Selecteer een gepersonaliseerde kleur voor link knoppen. Een gloednieuw bouwblok voor het ontvangen van donaties. Het definiëren van conditionele zichtbaarheid.

 

Kortingsbonnen delen

De mogelijkheid toegevoegd om kortingsbonnen/vouchers te delen per mail, link en social media.

 

Standaardwaarden

Stel een standaardwaarde in voor formulier invoeren.

 

Document

Gemakkelijk documenten toevoegen aan de website en kies het juiste design voor klanten/bezoekers om te downloaden. Wijzig de aangewezen/toegewezen persoon, prioriteit en status van een document met de toegewezen sneltoetsen.

 

Dubbele indexering

Voorkomen van dubbele indexering van homepagina’s met meerdere talen als opties.

 

Navigatie

Verbeterde toetsenbord navigatie met drop down menu. Selecteer meerdere bedrijven in één keer in de bedrijfswisselaar. Navigeer door menu’s met het commando pallet. Verbeterd commando pallet ontwerp voor design en footer.

 

Formulieren

Support toegevoegd voor gebruikers die formulieren willen maken met velden die conditioneel werken.

 

HTML

Toegevoegde functionaliteit voor gebruikers om gepersonaliseerde HTML-codes toe te voegen aan de website bouw blokken.

 

Zoek

De mogelijkheid om globaal te zoeken in website zoekbalken voor producten, blogs, etc, is toegevoegd. De optie om items te sorteren is toegevoegd via de zoek panel.

 

Google Analytics

De Google Analytics integratie is geüpdatet, om zo de meest recente update van Google te kunnen ondersteunen.

 

Ontwerpen

Kies een verloop voor achtergrond-, tekst- en knopkleuren. De kleurenkiezer wordt geleverd met een verloopeditor, met lineaire of cirkelvormige verlopen die u gemakkelijk kunt aanpassen. Meer controle geïntroduceerd in het palet “Grijswaarden”. Ondersteuning toegevoegd voor meerdere kleuren.

 

Afbeelding

Verbeteringen aan de weergave van afbeeldingsgrootte. Kleurfeedback op afbeeldingsgrootte. Als u op een afbeelding klikt, dan wordt er een overlay rond de geselecteerde kolom weergegeven. Nieuwe voortgangsbalk voor het uploaden van afbeeldingen. Voeg vormen (waarvan sommigen geanimeerd) toe aan afbeeldingen.

 

Nieuwsbrief pop-up

Het is nu mogelijk op pop-ups voor nieuwsbrieven te personaliseren op timing, achtergrond en nog veel meer.

 

Taart diagrammen

Percentages worden nu weergegeven in taart diagrammen.

 

Pop-ups

De mogelijk om een pop-up tevoorschijn te laten komen als er geklikt wordt.

 

Product carrousels

Promoot producten op een blog post door gebruik te maken van product carrousels.

 

Snel zoeken

Snel zoeken is nu beschikbaar op selectie velden.

 

Waardes

Als u uit een leeg many2one-veld klikt dan wordt niet langer de eerste waarde ingesteld.

 

Sjablonen

Pas de kopteksten van webpagina's aan met prachtige nieuwe sjablonen.

 

Templates

Alle thema's hebben een nieuwe, modernere uitstraling! Thema's zijn hernoemd om industrieën weer te geven. Het tabblad “Opties” is nu het tabblad “Thema”.

 

Gebruiksvriendelijkheid

Selecteer automatisch en dubbelklik om de hexa- en RGB-code te selecteren in de kleurkiezer. Nieuwe visuele indicatoren om te laten zien wanneer een gebruiker de modus volledig scherm opent en legt uit hoe deze te verlaten. Optietabblad hernoemd naar het tabblad “Thema”. Er verschijnt een nieuwe widget na het klikken op een URL, zodat gebruikers de link kunnen wijzigen, breken of kopiëren naar het klembord. Het optietabblad is nu altijd klikbaar en legt uit dat er een blok moet worden geselecteerd om het te stylen. Als u een vorm op een blok toepast, wordt nu de Vormenkiezer geopend. Standaardwaarden kunnen worden ingesteld voor formulierinvoer. Many2one-velden worden nu ondersteund in de editor. API-sleutel verwijderd om Google Maps te gebruiken. Als u een blok verwijdert, worden ook automatisch de "onderliggende blokken" geselecteerd.


Website headers

Nieuwe opties toegevoegd om kopteksten van webpagina's op te maken.


Web logo

Een nieuw standaard websitelogo toegevoegd.


Video Building Blocks

12 voorgestelde video’s toegevoegd, om zo het kiezen van een achtergrond video makkelijker te maken. Carrousels zijn mobielvriendelijk! Een nieuwe uitgelichte, aangepaste stijl, gecentreerde afbeeldingen, etc. Automatisch een standaardnaam gegeven met de optie om te bewerken, indien nodig. Image Wall en Gallery hebben blokken die nu zijn voor gevuld met afbeeldingen. Knoppen om afbeeldingen toe te voegen (of te verwijderen) zijn gemarkeerd.

Heb je vragen naar aanleiding van de release notes van Odoo 15? Neem dan contact met ons op.