Ticket indienen - Aanvraag maatwerk/ Change request form

Wij vragen u een cc adres in te voeren in geval u gedurende de aanvraag afwezig/niet bereikbaar bent.
Waar moet deze zich bevinden (gaat het om een knop, een automatische actie, nieuw formulier of nieuwe velden met data? Wie moeten van deze functie gebruik kunnen maken (kan elke werknemer hier zomaar gebruik van maken)? Moet de aanpassing ook de mogelijkheid bieden om hierop te kunnen filteren/groeperen of rapportages hierop te draaien? 
Gelieve een afbeelding bij te voegen van de huidige situatie en eventuele indicaties van de gewenste plaatsing van de nieuwe gewenste functionaliteit.
Ik ben mij er tevens van bewust dat een aanvraag indienen lijdt tot gemaakte uren voor de analyse van mijn vraagstuk, waarvoor Aardug standaard 4 uur hanteert, alvorens u een terugkoppeling krijgt van te maken uren voor de ontwikkeling van uw vraagstuk.  Mocht u afzien van het laten ontwikkelen van uw aanvraag, dan vervallen de analyse uren niet en deze zullen gefactureerd worden. 

Bedankt voor uw aanvraag

Ons team zal uw aanvraag in behandeling nemen. Na de aanvraag geanalyseerd te hebben krijgt u van ons een verwachte tijdsbesteding voor de ontwikkeling. In de tussentijd nodigen wij u uit een kijkje te nemen op onze website.

U dient ingelogd te zijn om dit formulier te gebruiken!

Inloggen